Anna Krygier – doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, nauczyciel dyplomowany w Szkole Podstawowe Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. W murach szkoły zagościła już jakiś czas temu i zrealizowała kilka działań, np. koordynowała działania w ramach projektu „Szkoła dla Niepodległej” i „Złotej Szkoły NBP”, które zakończyły się dużymi sukcesami na skalę ogólnopolską. Zdobyła I miejsce w ogólnopolskim konkursie „Zdalnie zdolny nauczyciel” oraz III miejsce w konkursie na scenariusz zajęć organizowanym przez Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia i wyróżnienie w drugiej akcji „Pomysłobranie” organizowanym przez Narodowe Centrum Kultury. Również zajęła trzecie miejsce na konkurs dotyczący praw człowieka oraz pierwsze miejsce na scenariusza zajęć dotyczący strat wojennych. W 2023 r. była także finalistką Nagrody BohaterON w kategorii nauczyciel. W 2023 r. zrealizowała liczne działania w celu upamiętnienia 550. rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika, w tym koordynowała Program „Szkoła Przyjaciół Kopernika” oraz odpowiadała za sekcję dydaktyczną podczas Światowego Kongresu Kopernikańskiego. Była także stypendystką Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie edukacji i kultury. W 2024 r. została laureatką w konkursie „Szkoła z technologią” organizowanym przez Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Fanka escape roomów, a dokładniej tworzenia tego typu zadań na lekcji. Czasami sięga po aparat fotograficzny, by uchwycić coś na karcie SD. Lubi wciągające książki i seriale oraz filmy Marvela.
Magdalena Kończewska – absolwentka historii o dwóch specjalizacjach (nauczycielskiej oraz wojskowej) na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od 2016 r. nauczycielka historii, wiedzy o społeczeństwie, historii i teraźniejszości oraz edukacji dla bezpieczeństwa. Uczy w szkole publicznej oraz prywatnej, dzięki czemu ma szanse na realizację różnych pomysłów. W Plebiscycie Edukacyjnym 2022 zajęła I miejsce w kategorii Nauczyciel klas 4-8 w Toruniu. Współpracuje z wydawnictwami przy tworzeniu obudowy dydaktycznej do podręczników i innych materiałów dla nauczycieli. W ramach swojej pracy kładzie nacisk na umiejętność wyrażania swojej opinii przez uczniów, wykorzystanie elementów grywalizacji i poruszanie zagadnień pomijanych w podręcznikach. Po godzinach zapalona rekonstruktorka epoki późnego średniowiecza, fascynatka gier planszowych, fantastyki oraz łucznictwa tradycyjnego.